CS:GO Rookie Team ist wieder komplett

Unser CS:GO Rookie Team ist wieder komplett. Nach den Abgängen von Ephixer und SppurK mussten wir uns neu verstärken um diese Saison in der 4.Division neu angreifen zu können. Wir haben uns für zwei motivierte junge Spieler entschieden. Ab sofort spielen für uns Sivo und F0en. Die beiden sind heiß auf die Saison und wir peilen den Aufstieg in die 3.Division an. Es erwarten uns ein paar harte Brocken in der kommenden Saison. Hier die Spieltermine:

Statement Teamleader Robert "Nemesis" Schmal

37 Ansichten

vicious&evil 

Bavarian Organisation since 2019

Vicious & Evil is a young, up-and-coming eSports organization based in Bavaria. It starts with the game CounterStrike: Global Offensive, which is one of the most frequently played PC games worldwide. In the future, however, more games and teams will be included in the portfolio and attempts will be made to gradually establish themselves in the eSports scene. Fortunately, we are in contact with some of the best players in Germany, which also maintains a high level of training.